0 0
Read Time:1 Minute, 15 Second
Media / Webben / Nostalgi / PR Direkt

>>

 

Den nygamla tidningen Svenska Motorjournalen har återuppstått i ett webbaserat format. Sedan början av 1900-talet har Svenskarnas intresse för bilar (eller automobiler som det benämndes förr), motor och fordon varit stort och tillgodosetts av allehanda tidningar. Nu ska den nya publiken, med samma brinnande intresse, fångas via nätet istället.

Det stora fokuset hos Svensk Motorjournal är att tillgodose läsning hos den breda publiken inom områdena bil, motor, fordon och närliggande ämnen. Artiklarna är välskrivna med högt värde för läsarna som syftar till att besvara deras generella funderingar och tankar inom de olika ämnena.

 

Det var länge sedan en motortidning i Sverige breddade sitt innehåll på det här sättet. Tack vare webben finns det möjlighet att skapa ett engagemang för läsarna runt själva artiklarna.

 

En egen plusklubb, användartester och möjlighet till diskussion är flera av de nya utvecklingspunkter som står på agendan för Svensk Motorjournal (SMJ). Och innehållet begränsas inte heller av det för den nya motortidningen. 

 

En särskild kanal för opinion och politik skapar en ny arena för debatt som tillvaratar engagemanget kring bilägande, fordon och motorintresset i Sverige. Det är högt i tak och oavsett huruvida du tycker det körs för lite bil, för mycket bil, det låter för mycket eller inte låter tillräckligt så är åsikten fri.

 

Svensk Motorjournal är en motortidning som lämpar sig för alla åldersgrupper, ung som gammal och kvinna som man.

 

Extern skribent: PR Direkt

 

 

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.